Το 4ο Bazaar Βιβλίου στην Λέσχη ΑΝΑΙΡΕΣΕΙΣ είναι γεγονός! Δείτε παρακάτω κάποιους από τους τίτλους που θα φιλοξενούμε στο Bazaar από την Τρίτη 18/12 μέχρι την Παρασκευή 21/12 , 17:00-22:00.
Παράλληλα με την λειτουργία του Bazaar η λέσχη θα είναι ανοιχτή για καφέ και ποτό, ενώ θα διεξάγονται και άλλες εκδηλώσεις.
Την Τετάρτη 19/11 μετά τις 8 σας περιμένουμε στο Winter Cocktail Night με καλή μουσική και ποικιλία από χειμερινά κοκτέιλ.
fb event : https://www.facebook.com/events/294977274477318/
Από τις εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή:
ΑΝΤΙ-ΝΤΙΡΙΝΓΚ ΕΝΓΚΕΛΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΦΟΡΜΙΣΜΟ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ
ΔΥΟ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΟΔΗΜ. ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤ.
ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣ ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ
Η 18Η ΜΠΡΥΜΑΙΡ ΤΟΥ ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΥ ΒΟΝΑΠΑΡΤΗ
Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ
ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓ. ΤΗΣ ΑΤΟΜ. ΙΔΙΟΚΤΗΣ.
Η ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΚΑΟΥΤΣΚΙ
ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΚΟΤΑ
ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΑΡΞ-
ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΟΣ ΣΟΣΙΑΛ.
ΜΙΣΘΟΣ ΤΙΜΗ ΚΕΡΔΟΣ
ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟΣ
ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ
ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ
ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΦΟΙΕΡΜΠΑΧ
Ο ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΙΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ
ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ
ΤΑΞΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΜΙΣΘΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΑΛΙΣΜΟ
ΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΣΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ Μ ΜΠΡΕΧΤ
ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Η ΜΑΝΑ
Η ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΦΤΕΡΝΑ
ΠΩΣ ΔΕΝΟΤΑΝΕ ΤΟ ΑΤΣΑΛΙ
ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΓΡΙΑΣ ΦΥΣΗΣ
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΝΘΡΑΚΑΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΟΛΟΝΤΑΙ 4
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΥΓΚΕΛΜΑΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ
ΑΠΌ ΤΗ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΠΕΙΡΑ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ
ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΟ ΣΑΣ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΚΗ 9-11 ΜΑΗ 1936
ΑΘΗΝΑ ΧΑΤΖΗΕΣΜΕΡ
ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ
Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ
ΨΥΧΕΣ ΑΠΌ 100 ΧΕΙΜΩΝΕΣ
ΑΣΤΕΡΙ
ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ Α
ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ Β
ΘΥΕΛΛΑ Α
1917: Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ 1918 ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗΣ
Ο ΛΕΝΙΝ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ
Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ
ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΣ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ
ΚΑΜΟ
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΕΡΝΕΡ ΧΟΛΤ
ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ
ΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ
Α ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΣΕΚΕ
Ο «ΜΑΥΡΟΣ»
ΘΥΕΛΛΑ Β
ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΡΗΝΗ
Από τις εκδόσεις Τόπος:
BELLA CIAO |
THE WORKING DEAD |
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ |
ΑΡΗΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΑΤΑΚΤΩΝ |
ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ |
ΕΚ ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
ΕΤΣΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ |
Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΝΟΗΤΕΣ ΤΗΣ |
Η ΑΝΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ |
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ |
ΙΚΑΡΙΑ ΠΤΗΣΗ: ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ |
ΚΡΙΣΗ, τ. 3ο |
ΛΑΪΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ |
ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟ ΧΑΚΙ |
ΛΕΝΙΝ: Η ΔΙΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ |
ΜΑΡΞ |
ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΜΟΣ 25:ΟΚΤΩΒΡΗΣ 1917, ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ-ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ |
ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΜΟΣ 24: ΟΚΤΩΒΡΗΣ 1917-100 ΧΡΟΝΙΑ |
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ |
Ο ΜΑΡΞ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ |
Ο ΣΤΑΛΙΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΙΜΑ |
Ο ΦΙΔΕΛ ΚΑΣΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΙΕΝΤΕ |
ΟΥΤΟΠΙΑ 124: ΑΦΙΕΡΩΜΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
ΟΥΤΟΠΙΑ 123: ΑΦΙΕΡΩΜΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (ΜΕΡΟΣ Β’) |
ΠΛΩΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ |
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ |
ΣΑΝΚΙΑ |
ΣΕΛΑΝΙΚ |
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ |
ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ |
ΕΞΟΔΟΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟΣ |
Ο ΜΑΥΡΟΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ |
ΜΕΙΖΩΝΑ ΠΟΙΗΤΙΚΑ |
ΚΡΙΣΗ, τ. 4ο |
ΜΑΥΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ |
ΟΥΤΟΠΙΑ 126: ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ |
ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ 27: 200 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΞ |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΒΑΘΥΣ |
Furiosi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoolifan | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ένοιες και όροι του Κορνήλιου Καστοριάδη | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η απεργία της Σερίφου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Οι ταριχευτές του Λένιν | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ο Αντίχριστος – Νίτσε | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η γενεαλογία της Ηθικής – Νίτσε | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κατερίνα Γώγου : Έρωτας Θανάτου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μια ιστορία της Νύχτας | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Οι αντάρτες δεν προσκυνούν | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το νήμα της στάθμης | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το κουρδικό πείραμα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Malcolm X | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αρχάγγελοι – Paco Ignacio Taibo | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Για τον Μπρεχτ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ο Μάρκος κάτω από την πάσα μοντάνια | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λόγια ενός επαναστατημένου – Κροπότκιν | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η διαλεκτική της ήττας | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μέσα στην ομίχλη | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Φιλοσοφία Θρησκεία Ηθική – Μπακούνιν | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Διάφανα χρόνια – Ανεστόπουλος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mujeres Libres | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το βρέφος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ζέλπμα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χαρτάκια | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Νύχτες που μύριζαν θάνατο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ναζισμός και εργατική τάξη | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ο Αμερικανός εργάτης | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το ημερολόγιο ενός εργάτη της Renault | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η σβάστιγκα στο γήπεδο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ένα πιάνο στα οδοφράγματα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ιρακινές Αντιστάσεις | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξηγώντας την Αναρχία στο μπαμπά μου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Στο radio libertaire | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Απελευθερώνοντας τη ζωή | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Δημοκρατία και Σχετικισμός | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ένα ελευθεριακό πρόταγμα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Albert Camus | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Στη Μαγγελανία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Οι περιπέτειες του Νονό | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τα άγρια κορίτσια και άλλα
Μεταχειρισμένα βιβλία από το βιβλιοπωλείο Μπιτσάκου (τιμές από 2 ευρώ): Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ Από τις εκδόσεις των Συναδέλφων :
|
Homo poeticus |
Φρική μιας παρωδίας |
πλους καταπλους μεγα ανατολικου |
Ταπείνωση και ντροπή |
Μορφές Μεσσιανικού |
Γκόλεμ |
Ημερολόγιο εξορίας |
Σταλινισμός & μπολσεβικισμός |
προς το σοσιαλισμό ή προς τον καπιτ. |
Εθνικισμός και αγριανθρωπισμός |
Παλινόρθωση ή επανάσταση |
Τρότσκι ως φιλόσόφος |
Ισπανική επανάσταση |
Εννοιες του χρονου |
5 κείμενα για τον πόλεμο |
Η ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1905 |
ΤΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΤΣΚΙ |
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ |
ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ |
ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ |
ΛΕΡΟΣ |
ΙΣΑΜΕ |
ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΑΓΩΣΕ Ο ΠΟΤΑΜΟΣ |
ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ ΔΙΑ |
Η ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ |
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΜΕ |
ΤΥΛ,Ο ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΟΣ |
Η ΟΓΔΟΗ ΜΕΡΑ |
ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ |
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΡΕΝΟΥ |
ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΈΝΑΝ ΗΛΙΟ |
ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ |
Ο ΠΑΓΟΣ |
Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ |
BALKANOIR |
Η ΣΤΕΠΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΌΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ |
Ο ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ |
ΝΤΕΜΙΑΝ |
Ο ΞΕΝΟΣ |
Ο ΤΟΙΧΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΥΣΤΕΡΙΑ |
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ |
ΦΤΟΥ ΞΕΛΕΥΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ |
ΧΙΛΙΕΣ ΑΝΑΣΕΣ |
Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ |
Ο ΆΛΛΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ |
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ |
MEMENTO MORI |
ΜΝΗΣΤΗΡΟΦΟΝΙΑ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ |
ΜΕ-ΤΙ
Από τη λέσχη ΑΝΑΙΡΕΣΕΙΣ : Μουσική : Yovel
|